SCP-049
rating: 0+x
SCP-049

SCP-049, odhaluje velmi lidsky vypadající oči.

Subjekt #: SCP-049

Kategorie: Euclid

Speciální zadržovací procedůry: SCP-049 musí být drženo v průzkumném sektoru-██. SCP-049 se nesmí pohybovat v prostorách mimo svou celu bez nařízení personálu Úrovně Dva nebo vyšší, a to pouze pod vlivem silných sedativ. I přesto v těchto případech SCP-049 doprovází dvě (2) ozbrojené stráže, na sobě musí mít železný obojek připevněný dvěma (2) železnými tyčemi s délkou 2 m, drženými dvěma (2) strážemi Úrovně Dva za který je veden do tranzitu. Jakékoliv experimenty na SCP-049 musí být prováděny uvnitř místnosti speciálně připravené k této příležitosti. (Viz dokument 042-D-3-18).

Cela SCP-049 musí být neustále monitorována bezpečnostními kamerami. V případě jakéhokoliv chování musí být Doktor ████ neprodleně informován.

Popis: SCP-049 je humanoidního vzhledu, vysoký 1.9 m a vážící 95.3 kg; Nadace není momentálně schopna studie jeho obličeje a těla více dopodrobna, kvůli jakémusi oděvu tradičního “Morového lékaře” z 15-16 století v Evropě. Tento materiál se ale zdá být součástí těla SCP-049, vzhledem výsledkům genetických a mikroskopických testů které potvrdily, že se podobá strukturně svalovině. Nicméně vypadá jako hrubá látka a maska vypadá téměř keramicky. Prvotně se toto odhalení událo v ██████, Anglii, místní policií. Mobilní pracovní skupina [SKRYTO] zareagovala na podezřelé vypuknutí [DATA SMAZÁNA]. Všem civilistům v rámci .5km dosahu byla dána třída A amnestika jako součást prvotní zadržovací procedůry

SCP-049 nemluví (Viz dodatek A-1), ačkoli se zdá se rozumí Angličtině perfektně, a je zcela poslušný dokud se nepokusí provést operaci. Dotyk SCP-049 je pro člověka smrtelně nebezpečný. Po kontaktu s rukou SCP-049, obět (dále nazývána jako SCP-049-2) utrpí [DATA SMAZÁNA] a zemře během několika okamžiků. SCP-049 se poté pokouší zabít všechny osoby v dohledu stejným způsobem, pravděpodobně aby ho nikdo nevyrušoval, přitom co se vrací zpět k SCP-049-2. Poté vyprodukuje objekt podobný vaku z [DATA SKRYTA] obsahující scalpely, jehly, nitě, a ampulky s neindetifikovatelnými látkami uvnitř, někde z vnitřku těla (výzkumem pomocí rentgenu a podobnými technikami se ale nepodařilo odhalit lokaci tohoto vaku v těle) poté začíná preparovat SCP-049-2, tak jako vměšovat neznámé chemikálie do těla. Po přibližně 20 minutách SCP-049 sešije SCP-049-2 do původního stavu a poté se zklidní.

After a period of a few minutes, SCP-049-2 will resume vital signs and appears to reanimate. However, SCP-049-2 seems completely without higher brain functions, and will wander aimlessly until it encounters another living human. At that point, SCP-049-2's adrenaline and endorphin levels increase to approximately three-hundred (300) percent as it attempts to kill and ██████ any human beings it can find, before returning to its mindless state and wandering until it comes across more humans. At this stage, termination with extreme prejudice is allowed. Failure to enforce this protocol outside of testing scenarios (see addendum T-049-12) is punishable by termination.

Detailed autopsies of SCP-049-2 have found several unusual substances (along with usual substances in large amounts) within the bodies, including [DATA SMAZÁNA]. However, several have yet to be identified (researchers with level 3 or higher authorization, refer to Addendum C-1).

Addendum A-1: SCP-049 spoke for the first time today, 12-6-20██, addressing Dr. ████. A full account of the conversation is attached.

Interviewed: SCP-049
Interviewer: Doctor ███████ ████
Foreword: SCP-049 randomly began speaking with no obvious provocation en route to a testing facility. Doctor ████ was recording notes at the time on a handheld microphone. Irrelevant data has been omitted.

SCP-049: “Co je tohle za místo?”
Dr. ████: “Co? Je to labo…” [Tady je hlasitý pád, od Doktora ████ upouštějící nahrávající zařízení v šoku.]
SCP-049: “laboratoř? Je to docela nádherné. Teď už není divu, že jsem tu viděl tak málo obětí nemoci ”
Dr. ████: “A…no. You see, I'd thought you incapable of speech. I’m somewhat startled you, um, can.”
SCP-049: “Oh, my, yes, good sir. I simply prefer not to. Most victims of the disease are quite melancholy and do not react at all well to conversation. I have seen you several times now, and have not detected the disease in you, therefore I assume you are also a doctor?”
Dr. ████: “Yes, actually. Call me [SKRYTO]… but, what ‘disease’ are you talking about?”
SCP-049: “Why, good doctor, the Great Pestilence. What else?”
Dr. ████: “Great pesti… Oh, the Plague. Should have seen that coming. But, no one here is infected, I can assure you.”
SCP-049: “Oh, good doctor, I can assure you, the Pestilence is here, and I can sense it. It is my duty in life to rid the world of it. My cure is most effective.”
Dr. ████: “Tvoje léčba? Tvoje léčba nás stála stovky životů! Tvoje léčba je chybná!"
SCP-049: “Good doctor, my cure is most effective.”

[SCP-049 lapsed once again into silence, and no further attempts to make it speak were effective.]

Závěrné prohlášení: “We managed to get our tests done for that day, trying to figure out what causes it to perform surgery, or, more accurately, what it detects as the 'Pestilence’. So far, research has shown us no correlation between any of the D-class personnel it has performed surgery on. We’re still working on it."
Dr. ████

Dodatek C-1: Požadována autorizace Úrovně 3: V den 26-4-20██ SCP-049 managed to break containment. During the roughly 5 minute period in which it was unsupervised, it came into contact with SCP-███. Upon being detained, SCP-049 was very calm and amiable. Since this time, however, SCP-049 has been shown to be much more talkative leading up to and performing surgery.

Nevím o čem nula-čtyři-devět a ta zatracená maska mluvily, ale zdá se, že je celkově mnohem šťastnější. Zdá se,že už jen tak nesedí a nepohybuje se po jeho cele, a několik zaměstnanců tvrdí že ho slyšeli broukat si staré kostelní hymny. In addition, in the moments leading up to performing surgery, he has started talking, apparently trying to… comfort his victim. Claiming that he is the 'cure', among other things. The focus of our research has been shifted towards finding out what the hell he and [SKRYTO] talked about during their little chat. -Dr. ████

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License